Standaard verzending binnen 1-2 werkdagen in Nederland én België ✓
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice
1 Veel gestelde vragen
1.1 Wat kan ik verwachten van de staat van mijn product?

Wat houden onze product categorieën in?

Al onze producten zijn gebruikt, de één wat intensiever dan de ander. Dat ene krasje hier of daar maakt elk product uniek. Ook zorgt dat ene krasje meer bijvoorbeeld voor een lagere prijs. Voorop staat dat alle producten altijd werken naar behoren, en geen gebreken hebben. Ieder product wordt door ons gecontroleerd, gereinigd en eventuele onderdelen worden vervangen. Na deze checks verdelen wij ze onder in twee categorieën; licht gebruikt en zichtbaar gebruikt. Ben je niet tevreden? Dan kun je zonder opgave van reden het product binnen 14 dagen retourneren. Maar wat houden die categorieën nou eigenlijk in?

Categorie  Licht gebruikt Zichtbaar gebruikt
Wat kan ik verwachten van mijn product? Op een paar krasjes in de lak na, ziet het product er nog erg goed uit en kan weer door voor een nieuwe ronde! Vind je een paar extra cosmetische beschadigingen geen probleem? Producten in deze categorie hebben wat meer zichtbare lakschade, en dat betekend extra voordeel voor jou. 
1.2 Waarom worden er alleen Tripp Trapp stoelen verkocht die geproduceerd zijn na 2003?

Al onze gebruikte Tripp Trapp stoelen zijn geproduceerd na 2003. Dit betekend dat ze geschikt zijn voor alle huidige accessoires. Wij verkopen geen oudere modellen.

1.3 Waarom worden de Tripp Trapp stoelen niet meer geschilderd?

Na een lange tijd proberen van verschillende soorten professionele verf en technieken, zijn wij tot de conclusie gekomen dat de kwaliteit niet voldoet aan onze eisen. Er is altijd sneller schade aan de nieuwe verflaag dan aan de originele lak. Met name door het verwisselen van accessoires. Om deze reden bieden wij alleen gebruikte Tripp Trapp stoelen aan in originele staat en kwaliteit. Met een keuze in 'licht gebruikt' of 'zichtbaar gebruikt'. Waardoor je vele malen langer plezier hebt van je Tripp Trapp stoel. Een enkele keer zie je ook een Tripp Trapp stoel in onze categorie 'zo goed als nieuw'. Deze stoelen hebben geen sporen van gebruik. (bijv. showroommodel). 

1.4 Passen mijn Tripp Trapp accessoires op jullie Tripp Trapp stoelen?

Al onze gebruikte Tripp Trapp stoelen zijn geschikt voor alle huidige accessoires. Heb je zelf al accessoires van een ouderere versie en wil je zeker weten of dit geschikt is voor onze gebruikte Tripp Trapp stoelen? Stuur ons vrijblijvend een mail of bericht en we adviseren je graag. 

1.5 Het product wat ik zoek is niet op voorraad, kan ik het alvast reserveren?

Ben je opzoek naar een product wat momenteel niet op voorraad is? Neem gerust contact op met de klantenservice en wij maken een reservering voor je.

1.6 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Al onze bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Je hebt dus snel je bestelling in huis. Je ontvangt automatisch een mail met de Tracking gegevens van PostNL.

1.7 Kan ik jullie winkel bezoeken?

Helaas is het niet mogelijk fysiek onze producten te bekijken. Al onze voorraad is opgeslagen en zorgvuldig verpakt en ligt klaar om verzonden te worden. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »